Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Levensbedreigende situatie? Bel 112

Hoe werkt het?

1. Eerst online checken

Stel uzelf de vraag: kan mijn klacht echt niet wachten tot mijn huisarts open is?
70% van de mensen vindt hun antwoord online!

2. Chatten met onze zorgmedewerkers

Voor (spoed) zorgvragen kunt u met onze zorgmedewerkers chatten:

  1. Door de online vragenlijst weten we snel hoe we u kunnen helpen;
  2. Stuur foto's zodat de zorgmedewerker kan zien wat er aan de hand is;
  3. Krijg een SMS waarschuwing zodat u niet aan de telefoon hoeft te wachten;
  4. Binnen 30 min. een chat met de zorgmedewerker om uw zorgvraag te bespreken.

U voorkomt lange wachttijd aan de telefoon.
We kunnen veel patiënten op afstand (vanuit hun eigen huis) helpen.

3. Toch bellen?

Als u ons belt, krijgt u een triage-assistent aan de telefoon.
In dit filmpje wordt uitgelegd hoe dat gaat.
En hoe het verder werkt op de huisartsen-spoedposten:

Om deze content te tonen moeten we cookies plaatsen. of bekijk het op player.vimeo.com/video/958977006?badge=0&autopause=0&player_id=0&app_id=58479